Monsterinlagg :)

Fredag


Jobbade som vanligt fran 9. Jag och barnen akte till Tysons for att dansa lite till KnickKnack, som hade valt att byta dag... sa vi lekte en stund. At lunch, gick ner och kopte lite godis och sen satte vi oss i bilen for att aka hem. Skont nar Thomas somnade i bilen, bar in han i sangen och jag och Linnea var ute. T-shirt vader inte tokigt i Januari...

Vi lekte med lite allt mojligt innan jag hamtade Thomas igen, da gick vi in en stund och ner i kallaren med Mia. Till slut kom Michelle for att hamta Mia och vi gick upp for att gora iordning lite mat. Gunilla hade tagit en svang till sjukhuset, sa jag slangde bara in lite pizza i ugnen och satte pa Mamma Mia. Slutade runt 6, Christin kom vid 8 och overtalade mig att vi skulle ut... sa jag gjorde mig i ordning och sen hem till henne. Plockade upp Louisa efter en stund och sen gick vi ner till Third. Vi lekte leken "Yesman" och det sparade totalt... Trey bjod pa en flaska vin, Christin bjod mig pa ett glas vin, jag fick en stampel i pannan. Full blev jag och Christin och Louisa fick hjalpa till lite... haha. Galen kvall.
 

Lordag


Vaknar upp i Christins sang, ingen aning om hur jag kom hem eller vem som ligger bredvid. Men jag kanner mig pigg, iaf piggare an damen som ligger bredvid (Louisa..)

Till slut satter vi oss i bilen, slapper av Louisa hamtar upp Christin, hem till henne byta om lite och sen dra till Tysons for att kaka lite god mat, shoppa lite fler linnen och sen bara dra hem och sitta vid datorn en stund. Akte ivag med familjen och kakade i Arlington och sen efter en stund kom Christin forbi, vi tittade pa Miss America 2009 och A Cinderella Story. Myys! J Sen gick jag och la mig och sooov!

Sondag


Vaknar vid halv 10, skont att fa sova ut! J

Lag kvar i sangen skrev lite till alla pa msn och bara latade mig, gick och gjorde mig i ordning lite smatt och sen vid halv 12 hamtade Tessan upp mig sa drog vi till Tysons. Gick runt och strosade lite, motte upp Christin och efter ett tag aven Erika + vanner.

Jag och Christin gick till garage for att handla hennes outfit, men icke, det sprack. Men lite shopping blev det iaf, innan vi satte oss pa Fridays och kakade. Bio pa det, Yesman. Helt underbart rolig, hahahha! Sjuukt. Sen skjutsade Christin hem mig och meningen var att jag skulle stada, men jag satt istallet lite vid datorn, badade och plockade undan ytterst lite. Mest sugen ar jag pa att lasa min bok, men nu ska jag iaf ge upp och forsoka sova.

Mandag


Dags for familjen att komma. Jag borjade 9 som vanligt, det snoade lite men inte tillrackligt. Vi lekte i kallaren och fixade och donade tills de skulle komma...

De landade vid 2.32 och jag akte hemifran stressad som bara den vid 3, tankade upp bilen och korde mot Dulles airport! J Kommer dit och smaspringer in, kollar klockan och kollar deras status; In Custom. Star och vantar lite nervost och sen ser jag de!
Min familj! Jag viftar forbrilt med min svenska flagga med bokstaverna som bildar namnet Bengtsson. Lite tarar, men samtidigt sa skont att bubblan av nervositet sprack.
I bilen hem kommer tusen fragor bade fram och tillbaka, val hemma (?) sa bjuds det pa kott, b-sas och potatisgratang. Familjen ar trott, men anda delades det ut en massa presenter. Jag fick julklapp av syskon, en egen mini tv och av mamma Greys Anatomy! UNDERBART. Fick aven min klanning, och den satt som den skulle aven efter 4 ar, gympadojjor, och en extra tjocktroja. Barnen fick lite presenter de ocksa, gulliga mina foraldrar ar. J Aven Patricia hade hunnit skicka med en present, hon ar sa gullig.
Pa kvallen kom aven Christin forbi en svang, lillebror hade redan somnat, pappa lag i sangen och mor min kom och sa hej.

Kanns helt overkligt att de just nu ligger och sover, har i mitt hus i McLean J

Tisdag


Vaknar upp lite smatt av att de andra ar vakna, men orkar inte riktigt vakna. Till slut kommer mamma o hoppar ner i min sang, haha, mysigt.
Vi gar upp och fixar frukost redan vid 8, och barnen ar superglada att min familj inte akt hem redan. Tommy o pappa ar favoriterna, frukost och sen direkt ut, da vi har fullt av sno ute idag! J Vi lekte ute ett tag, jag mamma thomas och Linnea. Sen gick vi in for att varma upp oss lite och sen packade vi aupair vaskan for att ta oss till NickKnack och tysons. Jag lat familjen strosa runt sjalva medans jag och barnen var och dansade, sjalva typ. Eftersom det ar sno sa vagar (?) inga amerikanare sig ut pa vagarna, da de bara har sommardack. Konstigt, men vi var iaf sjalv. Skont. Vi at sen lunch och gick ner for att titta pa fiskarna, (klassiker). Sen tog vi bilen hem, Thomas somnade i bilen, Linnea gick ner i kallaren med pappa. Jag och mamma gjorde iordning taco, sen tog jag och pappa bilen ner till Giant och handlade lite mera mat. Kom hem lekte lite till, och sen kakade vi alla taco tillsammans. J Planen var att sedan ta oss bort till costco, men icke sa Gunilla, da det var for halt. Sa det far kanske bli pa lordag eller sondag istallet.

Vi tog istallet en trip till Tysons igen, lite shopping for mamma, skor till Tommy och sjalklart till mig ocksa. ;) Haha. Kopte lite Obama prylar ocksa, sen begav vi oss till CVS och sen hem, eftersom familjen fortfarande lider av jetlag och ar supertrotta. J
Nu har jag precis duschat, familjen sover och jag ska snart sova jag ocksa.
Fick iaf veta att familjen stannar 10 dagar och inte 7 som jag forst trodde... haha.


Onsdag


Uppe vid 8, frukost och sa lite lek. Innan vi begav oss ner i kallaren, for att sedan ga ut en svang i snon. J Sen gick vi in och at lunch, tog oss ner till Starbucks och hem igen. Val hemma sa lekte Linnea lite med Mia och thomas var ocksa med, inte sa lange vi var ute da det redan borjat toa, och snon snart ar borta.

Kallaren stod for schemat igen. Vi lekte och stadade, sen fixade jag iordning middag.

Jag, mamma o pappa begav oss till Applebee's, lite felkorningar, panikangest men till slut hittade vi dit. J matta och belatna letade vi ratt pa Target och shoppade lite.

Jag hittade en underbart fin tavla, som jag forovrigt tittat pa flera ganger, kopte den och lite smaskit. J Hem igen, ytterligare lite felkorningar. Prata med Bruce och Gunilla, och nu ar det dags att sova. Imorgon ar det en ny dag.



Haha, nojda nu? :) Vet iaf att Christin far nagot att gora nu.


Kommentarer
Postat av: christin

haha rubriken passar :D men nöjd e ja iaf :D

2009-01-30 @ 04:37:11
URL: http://kickmick.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha ååh vad jag älskade detta Monsterinlägg!

Min Lunchrast försvann snabbt =)

Haha.

Låter som du fortfarande har det sjukt bra!

Saknar dej dock! Puss

2009-01-30 @ 14:00:48
URL: http://fruitys.blogg.se/
Postat av: Isabella

Äntligen ett inlägg! Jag som har kollat här varje dag :) Låter som att du har fullt upp just nu :)

2009-01-30 @ 14:24:59
URL: http://isabellapalmberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Nu får du allt lägga in ett till monsterinlägg...

Jag vill ju veta hur du haft det nu när familjen varit på plats

Massa kramisar

2009-02-04 @ 07:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0