Sa ni vet...

just nu ar jag javligt trott pa att leta efter dessa kurser, som jag maste lasa och fa ihop min 6 credits. Det hela suger sa ackligt!!!! De finns helgkurser, men det kostar satan aven om nu vardfamiljerna betalar 500 dollar kommer jag sjalv fa lagga ut over 500 dollar for att ta mig fram och tillbaka till dessa kurser, INTE OKEJ!!!
Jag vill och SKA hitta ett annat alternativ, jag skiter i om det kommer ta tid. Den forra aupairen tog inte sina credits, och jag forstar henne.

Bajs och usch vad jag ar forbannad just nu, trodde lixom jag skulle kunna glida in pa ett bananskal och bara fa det fixat lixom, men icke sa nicke...

nu ska jag ga lagga mig och sova, och jag kommer absolut inte frysa inatt for jag kokar av ilska!

Kommentarer
Postat av: erica

vad har du räknat med att det kommer kosta 500 dollar att ta sig fram och tillbaka ? om vi är ett par stycken och åker bil så kan det ju inte bli så himla mycket ?

2009-01-23 @ 04:33:56
URL: http://sunlicious.blogg.se/
Postat av: madde

Men gumman vilken frustration jag känner från detta inlägg!

Jag akn få dej på bättre humör... JAG TAR EXAMEN IDAG!!! :D:D:D

Puss & kram

2009-01-23 @ 11:58:55
URL: http://fruitys.blogg.se/
Postat av: christin

Du är utmanad.. kolla in min blogg!



Jag hatar dom kusrerna också, men vi ska leta ihop och hitta någon och fan va kul vi ska ha :D

2009-01-23 @ 16:44:09
URL: http://kickmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0