Snodde listan från Madde. ;) Haha.

1. Gjorde du något 2008 som du aldrig gjort förut?
- Jag åkte till nya länder (Turkiet, USA)

2. Höll du dina nyårslöften?
- Tror inte på sånt

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2008?
- Ja, min kära Cattis fick sonen Isac.

4. Dog någon som stod dej nära?
- Nej? Och ursäkta om det var någon.

5. Vilka länder besökte du?
- Thailand, Turkiet och USA

6. Är det något du saknar år 2008 som du gärna vill ha 2009?
-
Nej, jag tror inte nog inte det.

7. Vilket/vilka datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
- 3 juni, 17 oktober, 20 oktober, 24 oktober

8. Vad var din största framgång 2008?
- Att jag beslutade mig för att åka till USA som aupair ett år

9. Största misstaget? 
- Att jag inte berättade för mina nära hur mycket jag älskar de. :)

10. Har du varit sjuk eller skadat dej allvarligt?
- Nepp

11. Bästa köpet?
- Min lägenhet!! :D  (den borde väl räknas)

12. Vad spenderade du mest pengar på under året?
- Oj, svår fråga. Mycket festande och en nyinköpt kamera

13. Gjorde någonting dej riktigt glad?
- Ja, när familjen Abt ringde efter en hel mysig kväll med Patricia och Magnus :)

14. Vilka  sånger kommer alltid att påminna dej om år 2008?
- Kär i en Ängel, låten som spelades på min avskedsfest då jag och Madde fann varandra. ;)
- All the single ladies, forever DC! ;)

15. Var du gladare eller ledsnare år 2008 jämnfört med år 2007?
- Jag höll mig nog på samma nivå, upp och nedgångar som hör livet till.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Ta tillfället i akt.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Tänka för mycket och istället bara leva livet! :)

18. Hur tillbringade du Julen?
- Med min underbara värdfamilj i Washington DC, och en helt underbar utgång med Christin på kvällen, ensamma... ;)

19. Blev du kär i år?
-
Nej?

20. Hur många one night stands?
- Icke!

21. Favorit program på tv.
- Greys anatomy såklart! Dock missar jag en massa då de ligger före här i USA

22. Hatar du någon som du inte hatade i början av år 2008?
- Nepp, hatar inte bara ogillar skarpt.

23. Den bästa boken du läste i år?
- P.S I LOVE YOU.

24. Den bästa filmen du såg i år?
- Oj, svår fråga för en filmfantast? Seven Pounds, Role Model finns massor ju.

25. Största musikaliska upptäckten?
- Den amerikanska musikkulturen.

26. Något du önskade dej o fick?
- Min USA resa.

27. Något du önskade dej men inte fick?
- Neh, egentligen inte. Usch lät verkligen bortskämd där.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
- Hade taco middag hemma med familjen

29. Finns det någonting som skulle kunna gjort ditt 2008 år bättre?
- Jajamensan. ;)

30. Hur skulle du beskriva din stil under detta år?
- H&M like all the others?

31. Vad/vem fick dej att må bra?
-Oj, min familj, tjejerna, vardfamiljen, studenten; ALLA MINNEN!

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Inte mycket för kändisar sådär... usch.

33. Vem saknade du mest?
- Konstigt nog saknade jag Barbro mest. Min systers mans mor som gick bort i cancer.

34. De bästa nya människorna du träffade?
- The one and only; Madde! :)
- Såklart en massa människor i USA också.


Kommentarer
Postat av: madde

I'm Damn proud to be the one and only! :D

2009-01-06 @ 15:28:03
URL: http://fruitys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0