Back on track :)

Jag har haft en jatteblogg torka, och inte bara for att jag varit pa resande fot.
Jag tror jag struntade i att skriva ner allt jag gjorde och upplevde for att jag skulle ha tid att verkligen uppleva allt ! :)
Det var helt otroligt, alla mina resor fran west till east, allt var sa otroligt olika och jag kan inte valja vilket resmal som var min favorit. Men det basta med dessa fyra veckor var att se minen pa Christin nar hon klev ur taxin och fick syn pa mig, DET var en kansla som ger mig rysningar an idag ! :) Tack vannen <3

Idag ar det fredag igen och det ar dags att tacka av familjen Borjesson-Tysnes och verkligen tacka for allt, ni har varit otroliga, och stallt upp jattemycket ! :)
Sen blir det att hamta upp Patricia, stackarn skulle ha lyft klockan 13 lokal tid i Sverige, men planet var forsenat sa hon loft inte forens vid 17.10. Som tur var sa fixade flygbolaget sa hon fick ett nytt flyg fran Philly till DC, sa hon landar har i DC runt 11 ikvall. Da blir det hem och nanna kudden for henne tror jag, hennes jetlag kommer inte vara rolig ;) Haha.

Imorgon hoppas jag pa finvader sa vi kan glida lite i cabben, och sen dra pa lite bbq for att sedan chilla och bara umgas och ha kvalitetstid eftersom det var 9 manader sen sist. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0