Semestertider

De blir daligt med uppdateringar pa semestern for min del, jag ber om ursakt.

Jag hamtade iaf upp en trott och sliten Patricia i fredags, partade i lordags, och slappade i sondags. :)
Mandagen gick at till shopping och bad i poolen, mestadels kvalitetstid med Patricia.. !

Idag ar det tisdag och vi har legat och slappat vid poolen hela formiddagen, atit lunch och nu ska vi ivag till leesburg oulet for att kolla om vi hittar nagra roliga klader. Imorgon blir det eventuellt en tripp till six flags. Vadret ar pa topp och jag jobbar for fullt pa min branna, nagot annat det jobbas for fullt pa ar planering...

Kommer hem harifran i november, vill aka till thailand i januari och komma hem i april, och sen vill jag forgylla annu en drom och aka till medelhavet och bli bartender, sa da ar planen att aka ner i april och dra en 3 veckors kurs, och sen hoppas pa jobb... jag skyller pa att jag skjuter upp mitt liv, men ar det inte livet jag lever?
Problemet ar bara att jag maste bestamma mig snarast sa mor min kan hyra ut min lagenhet dar hemma, dumma mig att kopa en lagenhet som jag inte bor i, haha. Men men sa kan det ga ibland, och jag far val helt enkelt vanta med att flytta in lite till.

Nu ar det dags att packa planboken och aka. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0