Back on track :)

nu har jag antligen lyckats fa tillbaka alla mina kontakter, dock maste jag lagga in alla igen. Men tack sa otroligt mycket for den hjalpen man kan fa pa support! :)

Dagarna har flyter bort, och da menar jag flyter, just nu ar det sa sjukt varmt att kladerna aker av pa bade den ene och den andre. ;) haha, otroligt skont faktiskt. Dock ar det synd att stackars Thomas inte far leka med vattnet pga hans oron, men det ar battre och deras Sverige resa verkar bli av som planerat. Jag har bara lite drygt 17 dagar kvar tills min resa, kanns bada bra och lite jobbigt, lamna stackars Christin sjalv, inte okej. Komma bort fran alla manniskor har ett tag; JA TACK ! :) Haha. Idag har vi playdate med Mia hela dagen sa vi far helt enkelt se vad som hittas pa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0