Det har bli spannande :)

Fredag igen, otroligt fort gar alla dagar, och de verkar som om de flesta haller med mig... :)

Idag blir de jobb som vanligt, Linnea ska pa playdate och jag ska forsoka fa med Thomas pa en annan playdate i omradet, men det ar svart nar han fortfarande ar sa liten. Till kvallen hoppas jag pa att Christin hinner hamta upp mig, vi fixar lite och sen hamtar vi Claire pa gymnastiken for att sedan ha en chillkvall, for imorgon vankas arbete vid 10. Alltid bra med xtra pengar huh ! :) Sen sondag ska jag jobba hos norrmannen, annu mera xtra pengar, i like it !
Sa min sista helg pa nagra veckor i DC blir lugn, och det ska faktiskt bli riktigt skont

For nasta vecka ar nastan fullbokad... playdates, fiskkop (igen), lek, lek, lek, packning, och sen pa lordag ar det dags att bege sig till andra sidan USA for 3 veckors semester, det enda som strulade var Jessica, tjejen jag skulle bo hos mellan den 11 och 13 Juli, sa istallet tog jag in pa hostel och ska bo dar sjalv de dagarna. Sa jag hoppas pa att traffa nagon rolig sjal som ocksa stanna kvar i SF, sa vi kan strosa runt dar, annars far jag helt enkelt ta tva dagarna nar jag ar helt sjalv. :) Men mamma, du kan vara lugn, jag klarar mig och mar inte alls daligt over det. Tvartom det ska bli sa skont att fa lite egen tid.

Nu ar det dags att kicka igang dagen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0