Saknaden

Thunderstorms utanfor fonstret, vaknade upp runt 5 imorrse, och kunde inte somna om minsann.
Vart ar min familj nar jag ringer?

Dagen har varit konstig, regn och sedan sa varmt sa man inte kan vara ute... sa dagen har spenderats inomhus.

Slutade 5 som vanligt, gick ner pa rummet och fick mig en trevlig pratstund. ni dar hemma forstar nog inte hur thunderstorm verkligen later har, men en del av er fick bevis pa det idag, jag har aven filmat men annu vet jag inte hur jag lagger in de, sa det far helt enkelt vanta lite. :)
Sen blev det traning, skont, en knackemacka och en kopp te och lite dator tid.

Tittade igenom min bilddagbok fran forsta dagen, det ar en del bilder. Och det ar helt sjukt, vissa dagar kanns som om det var igar men egentligen var det i Januari, ojoj.
Det ar egentligen forbjudet att titta pa bilder fran innan man akte, men det ar svart. Saknaden blir enorm !
Mamma, pappa, syskon, barnen, kompisar, allt, det ar sjukt... man lamnar allt bakom sig for ett ar och kommer tillbaka och forvantar sig att allt ar som vanligt, det som inte kommer vara som vanligt ar nog jag.

Patricia tack sa jattemycket for kortet ! :) Det varmde nagot sa otroligt att lasa de raderna, tararna varmde kinden gott. Det blir bara sa bra nar du kommer hit ! <3

Nu borjar det narma sig CA resan... packningen har borjat lite smatt, och framforallt jakten pa en sovsack.
Det ska packas latt, men man vill anda ha med sig tillrackligt med grejer, da det ar forsta gangen jag faktiskt inte kan lana klader av nagon, men men det loser sig ! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen badda sangen och sova ! Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0