SKIT ! :(

Regnet oser ner och vi som skulle till parken idag... suck.
Har ar vadret sa konstigt, ena dagen stralande sol och 30 grader varmt och nasta aska och regn, inte konstigt att man gar och blir sjuk hela tiden....

Men idag ar det torsdag igen, tva arbetsdagar till sen ar det helg igen, ojoj. Och bara tva veckor kvar till CA.
Fredag blir det sista extrajobbet hos norrmannen, och pa lordag blir det partaj i DC iom 6 juni. De kommer bli toppen !

Dags for frukost och dags att sparka igang dagen ! :) Hores

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Malin!

Hur är de hjärtat?

Nu var det gryyyymt längesen vi pratatdes vid.

Här är det aptrist väder.

Imorse var det typ bara 6 grader o jag övervägde grymt att hämta in vinter jackan!

Inte långt kvar tills november nu, o jag räknar minsan ner! Varje dag.

Har du något datum ännu?

Pussssss <3<3<3

2009-06-04 @ 21:52:22
Postat av: madde

Hey vännen, det var jag som skrev kommentaren igår! :D

2009-06-05 @ 11:47:07
Postat av: becca

hej min älskade.saknar dig här hemma..

Tänk att det är nu ett år sen vi tog studenten. Nu är vi nästan gamla.hahhaha...hör hur alla tutar här utanför:P...Vet du att jag ska flytta?

massa kramar och pussar mitt hjärta

2009-06-05 @ 14:20:37
URL: http://rebeccahe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0