Till mamma och Christin

Forst mamma, denna dagen ar till dig. Morsdag, min alldeles egna mamma. Du ar bast, sager alla till sina mammor idag, men du vet att jag sager det varje dag, och att jag alskar dig super duper mega mycket, och saknar dig annu mera !

Sen over till min andra halva har i USA, Christin Linnea Borjesson Tysnes. Okej, vannen vet att du har det jobbigt, men inte fan ska du aka hem?! Ah nej ! Du vet mycket val att varken du eller jag skulle klara oss utan den andre... Dagen idag har vi gatt igenom en himla massa forslag och om du atminstone ger ett av forslagen en chans kanske det hela kan losa sig? For vannen, du ar min single lady ! :(

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Tack Malin för att du är där för henne <3. L+L B-T

2009-06-01 @ 16:18:40
Postat av: Mor

Tack älskade Malin. Saknar dig också jättemycket. Jag förstår av det du skrivit på bloggen att Christin har jobbigt just nu men hon har rätt person

med sig där som kan stötta henne. Hälsa från mig.

2009-06-01 @ 21:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0