WOW !

Jag ar riktigt imponerad over alla dessa kommentarer jag far, de varmer nagot otroligt, och jag har tyvarr INTE tid att svara pa alla...


For ovrigt
-har packningen borjat...
-vagde jag mig for andra gangen pa 8 manader
-regnar det idag igen
-pa lordag har jag varit hemifran 8 manader
-mitt vita favoritlinne ligger i tvatten for 5;e gangen tror ni det ar bra?
-kommer jag branna pengar pa min resa, unna snala mig sjalv allt jag vill ha !
-lever jag livet har i DC
-kommer thailand 2010 bli underbart, vare sig jobb eller inte... ! :)

Kommentarer
Postat av: Cin

Heeeej tjejen!

Självklart kan jag dela med mig av min blogg :-) Svart som den är... haha!!

kram

2009-06-17 @ 17:27:12
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0