Festfredag

Igen sager jag bara. Herre gud sa fort det gar, mamma jag maste verkligen boka min resa nu, sa jag skulle vara tacksam for svar, antingen fran er eller lillebror?

Ikvall ar det SpringBreak kalas i DC! Najs sager jag bara, utgang for oss tjejer. Kvallen blir dock lugn for mig, imorgon ar det fodelsedagskalas for Christins vardbarn.
Ska aven forsoka ta mig forbi ett annat CVS eller Target for att hitta en bra scrapbook, och borja redan nu, sa man far med allting! :) Har framkallat otroligt manga bilder redan, och de som inte anvands satts upp pa vaggen!

Vafflor till middag ikvall, smidigt och gott. Onskemal fran Linnea.

Onskar jag kunde vara med er pa eran "Magget-fredag" ikvall, tjejer! ;) haha.


Imorgon tavlar Vasby i melodifestivalen igen, lycka till !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0