Hejhopp! ;)

Sa star helgen for dorren igen, men denna helg blir lite annorlunda, me and my dear tar oss upp till NY over helgen. :)

Dagen har varit minst sagt annorlunda. Borjade 9 som vanligt, Thomas ligger i hog feber och Linnea ar nojd over att fa titta pa tv... tar iaf ner henne for frukost och sen aker vi over till Aisa. Hem igen, byta bil (fick aka finbilen idag) ner till Giant for att inhandla saker som behovs for en fodelsedagstarta, Gunillas fodelsedag idag. Hem, dammsog, tvattade av lite och sen bakade jag tartbotten. Fixade aven med scrapbooken! :)
Sen borjade jag inte forens vid 1 da jag fick stalla mig och gora nagon pasta ratt Gunilla var sugen pa, blev faktiskt ganska gott. :) Hamtade flickorna och vi hade trevligt, slutade 5, at middag och sen tarta. Den var faktiskt riktig god, med jordgubbar och hallon.
Gick ner pa rummet och skrev klart uppsatsen, eller ja fardig blir jag nog aldrig... suck.
Packade ihop lite grejer och forsokte for fulla muggar att skriva ut Christins uppgift, men det gar inte, vad ska jag gora??
Christin har skrivit uppsatsen i Word 2008 typ, och min dator tar den inte... problem!
Pa nagot satt maste detta losas, och det ar snart!
For ikvall aker jag till Christin for att sova dar for att imorgon satta oss pa bussen som ska ta oss till New York ! :)
Sa de blir nog inte sa mycket pa bloggen, ni far sta ut tills pa sondag, eller kanske mandag.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!

Jag vet hur problemet med uppsatsen kan lösas..

Christin får öppna dokumtentet på sin dator, spara ner det i det gamla formatet, det vill säga .doc istället för .docx

Även kallat versione 97-2007 eller nått sånt.

Hoppas det funkar.

Joo, juste ja.. Mycket möjligt att vi såg din mor på (älskade?) magget förra fredagen, det avr sjukt mycket folk så de är svårt att säga hehe.

Puss!

2009-03-20 @ 13:36:56
URL: http://fruitys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0