Helgen slut

Aupair mote igar, var dar 20 minuter, drog vidare cvs, fort fort, hem fixa iordning sig, skynda skynda, och sen vaaaaanta... suck de somskulle hamta oss 9 motter upp oss pa utestallet runt 12, suck!
Hela kvallen var sisadar, Christin skulle mota en kille och genast maste de borja para ihop mig och Louisa med hans kompisar, usch vad trott jag ar pa sant! (tur att jag har dig... ;) )
Till slut gav de oss pengar till taxi for att aka hem, sa sagt och gjort. Vi akte hem och sov.

Idag blev det lite tysons, bio, och nu ska jag trana lite ar tanken, far se hur det gar.
Snoar for fullt har, herre gud jag vill ha var! Och eftersom snon vraker ner, blir det formodligen ingen skola imorgon...


Madde; P.S betyder postskriptum som star for "efter det skrivna". (Latin)  :)

Sa, P.S; Jag saknar er! <3

Kommentarer
Postat av: madde

Haha tack!

Gud va jag älskar att du är så smart :p

Här snöar de också.. tråååk =(

2009-03-02 @ 19:35:05
URL: http://fruitys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0