Mitt i veckan ja, alldeles riktigt Madde. :)

Ja aven jag har mitt i veckan idag, onsdag.
Skola, men inte for Thomas, han var sjuk idag. Linnea hade playdate hos Mia vid 10, sen akte de till skolan tillsammans, jag lekte och at lunch med Thomas, sen sov han. Jag fick en handlar lista i handen och Giant here i come! :)
Shoppade, hem lagade mat och gjorde iordning, sen vackte jag upp Thomas och vi satte oss i bilen for att hamta Linnea, nar vi kommer till skolan ser jag henne sitta i en annan bil, med ett annat barn och dess mor... herre gud! Vad gor hon dar tankte jag? Vem ar kvinnan? Nagon som tar mitt barn? Ojoj, nar jag till slut insett att det ar Michelle och Mia, lugnar jag ner mig och fragar istallet mig sjalv; Sa hon att hon aven skulle hamta upp Linnea? Tankarna i mitt huvud har inte varit nadiga de sista dagarna, sa inte konstigt om jag glomt det...

Vi akte iaf hem, lekte ute en stund. Sen gick Linnea in med Mia en stund till och jag och Thomas gick in, fixade iordning middag och at till slut. :) Nu sitter jag har, och bara vantar tills pa fredag... de kommer mamma och familjen hem!

Kvallen tillbringas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0