Pain

Ja gardagens traning satte sina spar, inte som traningsverk utan problem med ryggen. :( Gor nagot sa forbannat ont.

Dagen har hitills flytit pa bra, och just nu ar barnen i skolan. Jag har suttit och pratat med mamma pa skype, och skrivit lite pa min uppsats, usch vad trakigt det borjar bli nu... Men den 20 bar det av till New York :D

Det ar faktiskt ganska varmt har, och nar jag hamtar upp barnen ska vi stanna i parken och leka lite ar tanken, sa jag far tiden att ga. Senare ska jag ta mig ner till cvs for att kopa gratulationskort och framkalla lite bilder. :) Sen ska jag traffa Christin! :D ah min underbara Christin, vad skulle jag gora utan dig? <3

Madde och Tessan; vet att breven kom lite sent, men det ar val anda tanken som raknas? ;)

Till helgen onskar vi lycka till till H.E.A.T som spelar i melodifestivalen! :) Go Vasby!


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Ta hand om varandra, Du, Louisa o Christin! Kram M+P B-T.

2009-03-11 @ 21:49:49
Postat av: madde

Haha jaa gå H.E.A.T i melodifestivalen.

Aldrig hört låten men va faan haha.

När man är på väg in i centrum så är de en stor banderoll ovanför ingången där det står

"Välkommen H.E.A.T"

Och när man åker av vid motorvägen är de en banderoll där det står "Åk inte längre, åk H.E.A.T" hahah ;D

2009-03-13 @ 18:32:07
URL: http://fruitys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0