20 maj

Idag ar det 7 manader sen jag satte mig pa planet, och det gar fortfarande lika fort.
En manad kvar tills jag satter mig pa planet som ska ta mig till California och 3 veckors semester i paradiset.
Komiskt nog ar det forsta gangen inatt som jag dromde om att komma hem, konstig drom...

"Jag hade visst tagit bilen fran Arlanda, ner till Coop for att soka jobb, hem till huset dar det var kolsvart och alla sov. Sa jag gar och knackar pa mamma och pappas dorr och vacker de for att saga att jag ar hemma, gar ner och lagger mig i badkaret och sover. Nar morgonen kommer tanker jag shit, jag har helt glomt bort allas presenter, hur ska detta ga? "

Vet inte riktigt hur jag ska tyda denna drom? Men jag trivs fortfarande med mitt aupair liv, och det ar ju faktiskt bara 6 manader kvar tills jag kommer hem igen.

Idag blir det till att baka lite chokladbollar till avslutningen pa Linneas skola, och sen ska vi pa field trip med grannarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0