Bastaste lillebror och storasyster ! <3

Igar var den stora dagen for lillebror, Tommy Niklas Bengtsson, han tog steget in i vuxen livet och fyllde 18 ! :) Grattis bror. Vi far ta igen en utgang sa fort jag kommer hem ! och aven lite uppdateringar bland tjejer...

Idag ar det den underbara Maria Elisabeth Sjomans fodelsedag ! Och jag har forsokt fa kontakt med omvarlden dar hemma lange nu, men inget svar. Sa jag tog min svenska lilla mobil med teliabling och slog en pling !
Efter nagra signlar svarar min alskade syster, precis som om hon bara var pa andra sidan gatan. Tararna kom, absolut. Usch, jag saknar dig massor ! <3 Grattis pa fodelsedagen !


Jag alskar er otroligt mycket !


Fodelsedagsyskonen ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0