Herre gud fredag igen

Torsdagen bara forsvann som vanligt.
Fredagen liksasa. Gunilla och Bruce tog Thomas till lakaren imorrse, jag tog Linnea till tysons och build a bear store sa hon fick sin fodelsedagspresent. :) Sen akte vi och at lunch och hem for att mysa i solen hela dagen. Thomas kom hem vid 3 och var lite halvmojsig, men han hade varit jatteduktig. :) Tyvarr verkade det inte funka sa kanske en till operation om 2 veckor, stackarn.
Ikvall blir det babysitting, och forhoppningsvis hittar Erica bort till mig i skogen hos norrmannen, haha. Sen vet jag inte riktigt hur planerna for resten av helgen ser ut, de verkar bli andrade planer hela tiden. Det ar iaf konsert pa sondag for nagon memorial day, alltid kul med gratiskonserter ! :)

Nu ska jag fixa det sista innan jag beger mig.

Kommentarer
Postat av: mia

nu är det dåligt med inlägg,, då känns det som om du är borta,, så länge du uppdaterar så känner jag fortfarande att du är nära=)



Barnen pratade om dig igår när dem satt själva om hur mycket dem saknar dig=) Jag saknar dig massor och börjar längta ihjäl mig till november=) sen en härlig semester tillsammans i Thailand=)

2009-05-28 @ 09:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0