McLean day

Jobbat idag, varit pa McLean dag pamorgonen med barnen och Bruce. Bruce med en harlig hangover och jag pigg som aldrig forr ! :) Skont, det var riktigt trevligt, som en jattestor knallemarknad fast anda sa mycket battre... ;) Haha. Jag och Bruce hade otroligt kul iaf. haha.

Kom hem, lekte och fixade till Linneas fodelsedags kalas. Vid 2 kom barnen och vi lekte for fullt i vattenrutcshbanan, aven jag till slut ;) Otroligt kul. Nu pa eftermiddagen har det mest gatt till sa att det har plockats undan och fixat och donats lite. :) Nu sitter jag har, kvallen framfor mig. Date? Hmm, vi far se. Annars star det ett sex pack smirfnoff och Georgetown ligger framfor mina fotter ! :) Erica tar sig ner (igen) otroligt kul bruden !

Men... oj dar togen nutiden vandning genom att Christin ringde... planen var att lagga mig pa sangen ett tag... 3 timmars somn och 8 timmars jobb gar inte ihop. Men snart kommer det 3 finkladda tjejer och da kan jag ju inte ligga och sova, eller?

Kommentarer
Postat av: gissa vem

Haha upp och hoppa de star ju PARTY pa schemat :D <3

2009-05-17 @ 00:54:42
URL: http://kickmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0