Uppdatering

Jag har haft nagra riktigt slappardagar har i veckan, da bada barnen varit sjuka... fast egentligen kan jag inte kalla det slappardagar da jag sjalv ocksa haft feber och uppsvullen hals.
Men men, dagarna har nere rinner forbi, och de senaste dagarna verkligen forsar, sa som regnet ost ner.

Imorgon ar det redan fredag igen, och mina aningar ar att Erica tar sig ner till paradiset igen, for annu en helg med DC-brudarna. Dock blir de lugnt imorgon, lite chill och flumkvall helt enkelt. Lordag blir det nog svenska ambassaden en svang och sen utgang, (och forhoppningsvis en efterfest?). Sondag, hoppas jag stenhart pa att CAPS har traning sa man kan aka dit och titta och fa sig lite ogongodis... ;) Haha, och da menar jag fan inte Ovechkin ! Euuw !

Just nu sitter jag hos norrmannen, barnen sover och de vuxna borde vara hemma vilken sekund som helst, skont for jag vill hem och sova, dock ar det sa hemska mardrommar som tar sig in i mitt rum, fasten jag last dorren... kanske febern som gor det? Och inte ens en liten nalle har jag att krama pa, suck.

Nej imorgon ar det fredag igen som sagt, snart ar det 20 juni och jag satter mig pa ett plan till Sanfransisco ! for att borja en 3 veckors lang resa i Californien, najs. :) sen kommer jag tillbaka till DC, hemma en dag och sen aker jag forhoppningsvis med familjen Borjesson-Tysnes till Niagarafallen ! Sen ar jag hemma nagon dag igen, sen kommer min underbaraste bastaste Patricia, och DA blire vilt ska jag lova dig ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0