VARNING !!!

Jag varnar er for detta inlagg da det ar mega super duper langt...

Mia, jag vet att det har varit dalig uppdatering, men har far du ett som heter duga...
Lisbeth, min dator ar inte trasig har bara varit inne i en liten svacka, men nu ar jag tillbaka ! :)

Las och njut for det har ar min historia

Fredag 15 maj

Vi lekte och hade trevligt pa morgonen, Gunilla hade fullt upp med att fixa allt hon skulle.
Linnea skulle till doktorn vid 10 och sen fick bada barnen en harklippning, sen at vi lunch och Gunilla donade annum era... Till slut tog vi alla bilen bort till Michaels for att kopa det sista till kalaset, hemma vid halv 6 och da stod en dusch pa schemat och sen drog jag till Christin sa fort jag kunde. Mathilda hamtades upp och aven Julia. Forfest I dungen och sen taxi till Third. Vi hade jattetrevligt med lysband och dans, anda tills Christin bestamde sig for att kora bussen en svang. ;) Blev en lang kvall pa toan men till slut kunde jag kora  henne hem och sova.



Lordag 16 maj

Vaknar upp och borjar jobba vid 10.30. Jag Bruce och barnen aker till McLean day dar vi spelar alla mojliga spel och barnen aker karusell.  En god lunch och sen tog vi skolbussen tillbaka till bilen for att aka hem och fixa det sista till kalaset. Vid 2 dok de upp och det blev fullt upp. J
Vattenrutcshbana och tarta, vid 5 fick jag sluta och da stod duschen pa g och sen var det utgang igen, Erica kom forbi och vi forsokte forfesta I dungen men de gick inte med allt regn, sa vi satt hemma hos Christin, taxi till third, underbar kvall och otroligt kul. Fick mig en efterfest och sen fick minsann Christin komma och hamta upp mig vid 5, da sangen stod redo for mig... J 


sondag 17 maj

Trott som en asna vaknar jag till liv, forstar inte varfor jag inte sov mer. Hamtade upp Erica och sa borjade dagen... vi akte till tysons och gjorde ingenting, absolut ingenting . Till slut dok Christin och Julia upp och sen drog vi till Christin som skulle jobba, vi bakade en tarta til Claire sen tog vi bilen bort till Vienna for att kolla om Michaels var oppet, icke, sa donken for vissa och starbucks innan vi begav oss hem. Nu har jag précis tittat klart pa alla avsnitt av Greys... L Och jag kanner att somnen tryter pa, sa nu ska det stangas ner och sovas J 



Mandag 18 maj

Softar dag igen... Gunilla tar Thomas till doktorn vid 10, jag och Linnea spelar spel och ritar. De kommer hem och vi alla ater lunch tillsammans innan vi tar Linnea till skolan. Hem igen for att nu bara ha Thomas att leka med, fixar och donar. Hamtar upp Linnea fran skolan I lilla bilen da Gunilla tagit Thomas till annu en lakare... Dagen flyter pa snabbt, vi ater middag och sen drar jag till norrmannen for att sitta barnvakt.



Tisdag 19 maj

Sur ! Christin vann vadet, och usch sa forbannat daligt. Haha.
Thomas var inte alls pa humor och stackars Gunilla hade alldeles for mycket att gora, sa jag slutade inte forens vid 6 efter att jag fatt lagat mat och atit I min ensamhet.
Kvallen spenderades I Georgetown med brudarna, dock var det alldeles for kallt sa vi tog oss hem och jag la mig I sangen och tittade pa film istallet.

Onsdag 20 maj

Vi, eller jag borjade med att gora chokladbollar till Linneas skola. Sen vid 10 sa tog vi bilen bort till nature center med Michelle, Mia och Cameron dar vi alla tillsammans gick runt I skogen och tittade pa djur. Vi kom hem at lite lunch och drog till skolan dar vi lekte I parken innan det var dags for Thomas att ga in och dags for Linnea att ha lite picnic.  Sen skjussade jag hem Gunilla for att sen hamta upp barnen vid 3 igen, vi stannade I parken till 4, kom hem, jag fick laga mat. Christin kom till min raddning och hamtade upp mig. Vi drog till Julia, donken och sen strosa vi runt I Georgetown. 7 manader hemifran...



Torsdag 21 maj

Playdate med Aisa, sa vi skjussa over Linnea. Jag och Thomas akte hem och lekte ute en svang, idag var det sommarvarme. Vi at lunch och sen skjussade jag aven honom till skolan. Ner till Giant for att handa, hem, dammsuga lite och forbereda maten. Hamta alla barn och sen sitta ute och leka till kvart I 6 da maten serverades. Lite egen datortid och sen drog jag till Christin och bara var, vi satt dar och bara umgicks. J Otroligt skont att inte gora nagot for omvaxlingens skull.

Fredag 22 maj

Thomas skulle in pa operation sa Gunilla tog med sig honom och Bruce och akte vid 10. Kvar blev jag och LInnea, vi tog bilen till tysons och gjorde en build a bear till henne. J Sen drog vi till donken, och sen hem for att mysa I solen. Slutade 5, borjade 7 igen hos norrmannen. Det var en bra dag, de tittade pa tv, Erica kom forbi och holl mig sallskap. Vid 11 var de hemma igen och jag och Erica drog en riktig snabbis hem for att byta om pa 10 minuter for att sedan dra till Third och mota upp en superglad Christin. Sen kvall, men till slut kom vi bada I sang.

Lordag 23 maj

Chilldag. Vi satter oss 5 tjejer I en bil med skon music och drar anda bort till leesburg for ett outlet... blir inte mycket shopping. Istallet drar vi hela vagen hem igen, hamtar upp saker, shoppar pa bolaget och drar till Julia for den basta forfesten ever. Vi sjunger, dansar, leker, dricker, duschar, allt man kan tanka sig. In till third, Julia dejtar, vi dansar och har kul, jag rojer uppe vid djn denna kvall. Emma forsvinner  for att sedan dyka upp med en milkshake, christin maste hamta lite vatten, och sen promenerar vi hem. Jag och Christin sitter I koket och pratar lite innan vi bada somnar, vaknar till och lagger mig I sangen istallet.


Sondag 24 maj

Dags att hamta upp alla som varit pa bortamatch... vaknar upp vid 8. Vid 9 satter jag mig I bilen for att hamta en sliten Christin. Sen aker vi till henne och chiller, hamtar Erica och sen drar vi till Julia. Thaimat och sen en jalva promenade ner downtown for att titta pa lite parade och skit pga memorial day som ar imorgon. Vi var aven pa en konsert, dorrarna oppnades 5 vi var dar lite strax efter 4. Jag och Christin hade en otroligt flummig men kul dag. Konserten var riktigt rorande och handlade om alla krigsveteraner och folk som omkommit och sant. Flumm hela vagen hem ocksa. Somnade ratt sliten... oviss om jag jobbar imorgon eller inte


Mandag 25 maj

Memorial dag, ledig. Vaknar vid 9 och drar till Christin, sitter dar och chiller, sager hejda till Emma. Sen drar jag till Julia, hamtar upp henne och sen gar vi ner downtown igen. Denna gang for att satta oss pa constitution avenue och vanta pa paraden. Flaggor och patrioter, mysigt ! J Mycket skratt, och aven nagra regndroppar, men ingen Obama... Regnet brot loss nar paraden var slut, bada tva med vit tshirt. Men vi gick hela vagen till Sverigehuset innan vi bestamde oss for att dra en bio... J Blota och ackliga satte vi oss for att kaka lite innan bion. Sen bjods de pa mycket skratt I biosalongen innan vi tog promenaden hem. Otroligt kul helg.


Tisdag 26 maj

Linnea ar snuvig sa Gunilla bestammer sig for att bada barnen ska stanna hemma fran skolan... Vi leker och har full rule nere I kallaren. Thomas ar grinig och vill bara vara med mamma, sa upp och ner for trappan hur manga ganger som helst. Dagen bara flog ivag och vips sa at vi middag och jag slutade. Grattis min alskade Emil ! :)


Nu fuskar jag och hoppar over nagra dagar, hande inte sa mycket barnen slutade skolan och vi hade playdate...

Fredag 29 maj

Forsta dagen pa barnens sommarlov. Vi tog bilen bort till Noah och Kajsa, men det gick lika bra som vanligt da jag inte hittar... haha. Till slut kom vi fram, lekte en stund men barnen var inte riktigt pa humor. Istallet akte vi hem for att sedan ata lunch pa donken... eller ja de gjorde. Jag ar sa sjukt trott pa de sa jag tog en macka nar jag kom hem istallet. Hem, fint vader sa vi lekte ute hela eftermiddagen och slutade inte forens vid 6, tur som det var kom Christin forbi och holl mig sallskap. Ner pa rummet, gora sig iordning for en trevlig utgang. Hem till Christin, hon gjorde sig iordning, vi drack lite vin, insag att vi inte skulle klara oss lange pa de, sa vi gick och kopte mer.. haha. Hem till Annemarie forfest och sen till Third, dar lamnar jag er och bara vara minnen (?) far avgora hur kvallen var. Haha.


Lordag 30 maj

Vaknar upp............, hm konstig kansla. Nu forstar jag tjejerna. Hem till Julia, satt dar och vanta en timme pa henne, snabbdusch och sen taxi till mig. Ombyte och packning for att slitna dra pa softball och aupairmote... suck. Stannade inte lange, istallet drog jag och Christin till forsta doppet i poolen. J Skont som bara den ! Dagen flot forbi och det var dags att jobba extra hos norgefamiljen. 7 till 12 blev det, jobbigt som bara den sista timmarna men med Miss Underbar vid min sida gick det alla tiders, sen akte vi snabbt hem och sov

Sondag 31 maj

Skont att vakna upp och bara veta att man ar trott for att man inte sovit tillrackligt och att det inte ar for att man var ute och festade hela natten. Upp vid 10, frukost och sen ut i solen ! Underbart. Jag och Christin lag vid poolen och bara snackade en massa skit, total lycka. Jobba pa brannan och prata skit funkar nog bara med Miss Underbar, haha. Sen drog vi lite lunch och cabbade bort till Christin som borjade jobba vid 2, helvete vilket liv hon har dar borta. Stackare... Gar inte ens att forklara hur hon lever sa jag tanker inte forsoka. Jag tog bilen bort till Norge och sitter nu har och jobbar nagra timmar till, barnen tittar pa tv  och dags for de att gora sig iordning snart. J Imorgon ar en ny vecka och om 3 veckor sitter jag i CA ! J


 

Ojoj, mycket man hinner med har. Tiden gar fort och det ar dags att borja tanka seriost pa packning och skit till californien. Stackars Christin mar inte alls bra over att jag aker, forlat vannen. Men tank sen far vi leka en hel vecka tillsammans (om nu familjen Borjesson godkanner det ;), haha) Sen har vi en massa mer tid att leka. :)
Jag langtar nagot sa otroligt tills den dagen kommer da jag star pa flygplatsen och far hamta upp Patricia ! 
och aven tills den dagen da jag sjalv star pa flygplatsen och ska bli upphamtade, forvanta er en overaskning sager jag bara ! :)

Det var allt for mig denna gang, och nu ska jag forsoka ta itu med att blogga lite oftare, sa ni stackare inte behover sitta flera timmar och lasa... hahahha. So long suckers !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0