Back home.

Dålig uppdatering, sorry. Har inte haft tillgång till en fungerande dator, eller jo, men jag har inte orkat sätta mig ner och skriva om allting. Mycket som har hänt sen en vecka sen då jag gav upp mig USA liv för att åter igen bege mig hem till Sverige.

En vecka har gått och jag har inte riktigt känt efter, det känns på ett sätt som om jag aldrig åkt och på ett sätt som jag varit borta i en evighet, haha.

Men nu är jag på hemmaplan, ska försöka ta itu med min dator när jag orkar så det blir några uppdateringar här. :)

Kommentarer
Postat av: Cin

Välkommen hem!

Nu får du nog ändra om titeln på din blogg oxå... typ: Ett liv efter aupairtiden... ;-)

2009-11-28 @ 11:41:26
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Mia

dålig bloggare har du blivit sen du kom hem!!!

2009-11-30 @ 09:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0