My last Saturday and Sunday in the states

Oj, som vanligt passerade helgen sa fort sa fort, och nu ar det sondagkvall och jag tror faktiskt att jag ar fardigpackad. vaskorna vager 51.5 pounds (23 kilo pa pricken?) Tror det kan vara 1 pound for mycket men om de sager nagot blir jag riktigt arg. Jag har nog gett bort 40% av alla tshirtar och linnen, allt gammalt och gratt rok. Ut med det gamla och in med det nya. Helgen har varit toppen och jag kunde inte avslutat mitt ar mycket battre.

Fredagen var det forfest och sa en bilresa in till Third dar vi sprang in i sjalvaste Mikael Nylander (washington capitals hockeyspelare for er som inte vet... haha) otroligt lang natt blev det, och den avslutades efter att ha blivit hemkord av Mikael och efter annu en taxi anda ute vid Fort Mayer, men vafan jag klagade inte. ;P

Lordagen ar det liiite smasegt att komma upp, men jag hade en superskon dag med armykillarna. Alltid lika kul att snacka om Irak och kriget med de, vissa ar sa forbannat dumma. Kom hem, bytte om, nappade lite, och sa kom Klara forbi och det hela borjade om igen... Forfest och sa taxi in till Third dar vi rockade precis hela natten, vakterna slangde ut oss vid kvart over 3 och jag tackade ordenligt for ett toppenar. :)
Killar overallt; SVIN ! Som tur va kom min raddning korandes i en svart bil langre upp pa gatan, sa jag tar Klaras hand och hoppar in i bilen, men ensamma blev vi inte... haha. Annu en toppendag/kvall. Men Catrine, vart tog du egentligen vagen? ;)

Sondagen vaknar jag faktiskt riktigt pigg redan vid halv 9, klockan var narmare halv 7 nar vi kom i sang...
Satte mig framfor datorn och kollade laget innan jag vackte sallskapet och vi begav oss hemmat igen, val hemma tog jag itu med min packning och gav bort en hel saker till Klara. :) Skont att kanna att allt inte bara kastas...
Catrine kom forbi och tittade igenom lite bilder och hamtade sin plattang, och sen akte jag med familjen till en mexicansk resturang for en sista middag. :) Jattemysigt. Val hemma igen slangde jag fort fram mjukisarna och packade faktiskt klart bada vaskorna, sa nu borde de vara helt klara for imorgon. Nu ar det bara handbagaget jag ska ta itu med, och saklart forsoka checka in online vid halv 9. Skulle vara otroligt skont att ha det gjort sa det imorgon bara ar att slappa vaskorna och ga igenom sakerhetskontrollen. :)

Jag har fortfarande inte insett att det ar min tur att aka hem, att detta ar sista natten i mitt amerikanska rum och att nar jag nasta gang sover i en sang ar det min alldeles egna hemma i Sverige. :)
Nu ska jag fixa klart lite avskedspresenter och kolla igenom overallt sa jag inte glomt nagot, jag har dromt om det saaa manga ganger, haha.

Kommentarer
Postat av: erica

VÄLKOMMEN HEM OM NÅGRA TIMMAR :) <3

2009-11-16 @ 15:12:45
URL: http://sunlicious.blogg.se/
Postat av: madde

Välkommen hem hjärtat!

2009-11-16 @ 22:26:08
Postat av: Cin

hallååååå

Blir det inga fler uppdateringar nu eller???

2009-11-20 @ 00:42:40
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Hej Malin! Hoppas du tyckte det var underbart att komma hem! Det skall ju vara: Borta bra men hemma bäst! Nu är det bara 4 dagar kvar... Men tills vi ses igen: Må Bäst! Kram L+L

2009-11-21 @ 21:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0