My last Thursday in the states

Aah jag blir galen pa detta liv. Jag lever som i en bubbla kanns de som, som om jag inte tillhor nagonstans just nu, fastan jag har tva hem "at the moment". Inte mellan tva jobb, utan mellan tva liv.

Mitt liv har ar sa oerhort annorlunda jamfort med mitt liv hemma i Sverige, pa ALLA nivaer, haha.

Men dagen idag ar slut, och jag ar nojd. Det har regnat sa det har varit inomhus lek hela dagen, och imorrse gjorde jag och Linnea jattefina armband tillsammans och sen pa eftermiddagen lekte jag och Thomas med lego. Huset har blivit stadat och ar i toppskick, vi hamtade upp "mormor" pa flygplatsen och barnen var sa lyckliga !
Jag sa till Gunilla att jag alskar flygplatser och kanslan av att bli valkomnad hem, jag stod dar och tittade pa alla som kom hem och nara och kara som stod med blommor och ballonger, och det fick mig tarogd. Vetskapen att det ar jag som kliver igenom de dar dorrarna pa tisdag kanns overklig. Men jag vet att min basta familj kommer sta dar och ta emot mig med oppna armar. <3 Tararna kommer spruta och de kommer vara gladjetarar, right mamma?

Just de, fick en underbart fin avskedspresent av familjen idag. Ett armband fran Tiffany & C.o
Jattefint med ett litet hjarta, jag kommer verkligen sakna det har livet. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0