Fejka svinsjukan ?

Saa onsdagen ar borta och imorgon hoppas pa jag tva goda ting !
Forst och framst ett nytt Greys avsnitt, och sen hoppas jag verkligen pa att fa mina forsakringspengar ! :)
Jag vet inte riktigt hur det blir med pengar hit och dit, och jag kanner att deinte kommer losa sig innan jag ar pa vag hem sa det blir att kontakta CC pa hemmaplan. Men wathever, det ar bara pengar och min tummer fungerar ju faktiskt utmarkt. Lite ont gor det nar man trycker tummen innat, men hur ofta gor man det? Haha

Solen har stekt idag och varmen har lagt en skon branna sahar i hostsolen. Jag och barnen har lekt och haft full upp, en hel del dispyter och tarar, men aven glada miner och karleksfulla ord.

Har hoppas de pa att jag far svinsjukan sa de kan behalla mig, och Gunilla ringde och kollade idag hur det skulle ga med min flygbiljett om jag nu skulle fa det. Och de sa att det inte var nagra problem att flytta biljetten, sa Gunilla foreslog att vi skulle fejka en svinsjuka... jag skulle bara fraga min mamma och pappa om de blev sura?
Men jag kanner att jag vill hem sa det blir att tacka nej.


Nej nu ska jag stanga ner datorn och lata ogonen vila pa tv;n istallet :)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Nej tack ingen svinsjuka nu då får

du krypa ner i en plastsäck o åka med

bagaget, för nu längtar jag så

efter dig ses snart

PAPPA

2009-10-29 @ 15:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0