Frukostuppdatering.

Sa syster, har kommer din frukost uppdatering, en dag sent men vafan.


Fredag; lugnt, jobbade, tittade pa tv, at, kissade, duschade, sov

Lordag; jobb pa morgonen, lunch, harklippning (Thomas), lek i kallaren, dusch, Julias house, middag, forfest, lekar, spel, sang, dans, tarar, alkohol, Third, taxi till okand ort...

Sondag; taxi till Julias place, hang, middag, barnes and nobel, promenad i Georgetown, och sen hem, pratade med Miss Underbar pa skype, skrattade, tittade pa tv, och somnade :)

Mandag; ja vad fan hande? Dagen forsvann sa fort att jag knappt vet vad som hant?!
En orm var pa besok. Och ja just de. Jag fick det mest gladjande beskedet jag kunde fa; Min alskade och mest underbara Patricia lyckades hitta nagon stackare som far jobba at henne sa hon kan aka med partyligan ala Sweden pa en kryssning som heter duga ! :)

Men en sak undrar jag, vart tog min familj vagen?


Kommentarer
Postat av: Madde

27 dagar kvar tills du kommer hem!! :D

Och den 4de december drar vi på en kryssning vi sent kommer glömma!

åååååhh... vilken toppen slut på året!! :D:D:D



saknar dej!

<3

2009-10-20 @ 12:45:54
Postat av: Lisbeth

Ja Malin, inte många dagar kvar för dig nu.. JAG kommer också sakna dig (din blogg)... Jag vet vad du betytt för Christin när hon var i DC och jag kommer vara dig evigt tacksam för allt du gjorde då.. Sen kommer vi alla här se tillbaka på en helskön semester i USA, mycket tack vare dig!!! Du är alltid välkommen till oss i Spekeröd! Kram på dig /Lisbeth o Leif

2009-10-20 @ 22:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0