Resume

Jag ber om ursakt for den daliga uppdateringen, jag har helt enkelt inte orkat... Har blir en lite hattig resume.

Fredagen forsvann fort och jag fick antligen mota upp Christin pa G-town gator. Vilken lycka, tararna delade jag lugnt med mig den kvallen. Det bjods som sagt pa dans, sang, tarar och alkohol. :)

Lordagen fick jag "som vanligt" uppdrag att hamta upp Christin pa okand ort, men med rent noje. ;)
Blev lite chill pa Montgomermy mall efter att ha suttit har en stund och forsokt komma pa vad vi skulle gora.
Sen korde vi igen, och vi hade en toppenkvall, forutom att "nagon" fixade en oversvamning i mitt badrum som nu luktar bajs fastan jag stadat och torkat golv sakert 40 ganger, och dessutom fargade min heltackningsmatta rod?
Tjejer; inte okej ! men kvallen var toppen.

Sondagen blev det till att hamta upp en trott och sliten Christin ytterligare en gang, for att sedan skjutsa henne till bussen. :/ Jobbigt att saga hejda, och tararna rann for mina kinder hela vagen hem... Usch vad jobbigt.
val hemma tog jag, Erica och Julia en tripp till Tysons och sen drog vi en bio. Kvallen avslutades med lite gossip hemma hos mig innan de gav sig ivag.

Mandagen var riktigt laskig, jag vet inte vad jag ska skriva for de kanns inte som om den var dar. jag vaknade vid 8 och sen gick jag och la mig vid 11, vad som hande darimellan minns jag knappt. Dagen gick sa ootroligt fort.

Idag ar det redan tisdag den 6 Oktober, mamma och pappa ar i Thailand, pappa fyller ar imorgon, jag ar snart nere pa 40 dagar kvar. Dagarna gar snabbt och jag har svart att hanga med.

Kommentarer
Postat av: christin

Tack gumman för en underbar helg :D de va jätte jobbigt att se dig åka från parkeringen när du hade släppt av mig och ja satt helt tyst hela bussresan hem fast med ett leende på läpparna.. satt å tänkte på allt vi gjort :D älskar dig vännen och längtar redan tills december då vi ses igen (L)

2009-10-06 @ 15:31:44
URL: http://kickmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0