Still counting

Just nu kanns de inte som de hander sadar mycket pa dagarna, eller egentligen har de inte gjort det sen Christin och jag gick skilda vagar... men, jag tog mig till Tysons for lite shopping, trott eller ej. Blev ett par nya coola leggings :) Otroligt bra gjort av mig att bara komma hem med en pase.
Jag forstar inte att jag fortsatter shoppa nar jag inte vet hur mycket plats jag har i vaskorna, haha.

Imorgon blir det playdate for Linnea pa morgonen, och jag ska passa pa att laga lite sjomansbiff, ska tanka pa er extra da familjen Sjoman ! ;) haha, nar ni ligger dar i grytan och simmar runt.

Vill skicka lite extra karlek till Christin som inte alls har det latt nu, stackare. Det ar som sagt nu man ska njuta av sista tiden, men de verkar svart... glom inte att vi har varandra ! <3

Kommentarer
Postat av: christin

åh gumman.. att ja alltid ska läsa din blogg sent på kvällarna när man sitter helt själv och du skriver sånna fina saker.. de blir så lätt att tårarna kommer fram då! Men ja ska aldrig glömma att vi har varandra :D och som du skrev så har de verkligen inte hänt mycket sen du å ja fick fyra timmar emellan oss istället för nästan 4 minuter ;) älskar dig gumman ♥ ♥

2009-10-15 @ 03:58:52
URL: http://kickmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0