Underbara manniska

Jag vet att manga tycker sig ha varldens basta mamma, och jag tanker inte vara samre, dock vet jag att jag har en av de basta. ;)
Sahar ligger det till; kryssningen vi bokat och fixat med hade strulat till sig lite. Nya regler sa att mina foraldrar bara far ta med mig och en till kompis som ar under 23, sa vi stod med tva stycken som inte fick aka med, SUCK. Mamma kom pa den smarta ideen att boka in de andra under Karins och Dackes namn, SMART MAMMA !
Sa idag ringde hon tillbaka till Birka och spelade Karin, de hade tydligen ifragasatt efternamn, men min smarta mamma sa att det varit en franskild pappa. Haha, jag trodde jag skulle do nar jag laste mailet Men som sagt, tjejer det ar nu spikat och klart. Det ar vi 4; Malin, Patricia, Madde och Erica. + mina underbara foraldrar; Ann-Ruth och Eivin, och de underbaraste Karin och Dacke som beger sig ut pa Ostersjon den 4;e december. Jag sager bara till er andra att halla er undan, for jag har varit med forut... ;) HAHA.

Aah, jag ar sa glad for detta. Tack mamma och Karin som gjorde detta mojligt ! <3


Idag har det varit stralande vader och vi har hunnit med massor. :)
Spelade tennis med Michelle och Thomas medans tjejerna var i skolan, Gunilla hade lagat mat sa den var bara att stalla in i ugnen, supergott ! :) Jag jobbar alla timmar jag kan extra for att bade hjalpa Gunilla och tjana lite extra pengar, for de lutar at en tredje vaska, dels for att nu kanner att jag kan shoppa annu mera innan jag aker hem och fylla upp en vaska  ! :D Haha, men jag kanner att jag oftast snalar, och nu vill jag verkligen kopa saker och belona mig sjalv. :)

Kommentarer
Postat av: Mor

Vad gör man inte för en sådan underbar dotter och hennes kompisar.

2009-10-23 @ 11:55:25
Postat av: Karin Burger

Ha, ha det var ju jätteroligt att man äntligen fick en dotter då! (Må så vara att hon redan är 23 år men va fan...)

Vi ses på Birka!

2009-10-27 @ 15:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0