Good girl gone bad girl

Dagen gick sadar skitfort! Som man bara inte marker nar man star helt stilla.

Linnea borjade skolan idag och det var stort, forsta dagen med skolbuss och grejjer. Bra gjort bruden.
Jag och Thomas byggde alla puzzel i huset for att se att de inte saknades nagon, mysigt att bara vara sjalv med honom. Nu blir det nytt da jag har Linnea pa formiddagarna da Thomas ar i skolan och tvartom pa eftermiddagen. :)

Imorgn ska jag till farbror doktor som ska titta och klamma pa handen, den gor ont, det ska ni (och gudarna) veta... jag vet att jag tal smarta, men fan detta ar nog varre an alla de tre ganger destack mig i ryggen, och varken mamma eller Mia som haller mig i handen eller ger mig ett urfult  men anda det mysigaste gosedjuret nar jag varit duktig, nar fan vaxte jag ifran det?

Vasbybor, kika i lokaltidningen, se vad jag kan gora aven fast jag ar pa andra sidan jorden, och visst en manad tidigare, men fan jag trodde inte det skulle komma med annu heller. haha.

Kommentarer
Postat av: jonas

Peter är en polare som bor i sthlm, ingen som du träffat tror jag! :]

2009-09-09 @ 06:52:11
URL: http://norrena.se
Postat av: Isabella

Det finns inte så man kan kolla på nätet? Vissa lokaltidningar kan man hitta på nätet =) Så kan även vi icke-väsbybor läsa =)

2009-09-09 @ 23:36:03
URL: http://isabellapalmberg.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hittade du inget värre kort, ja ja

det är ju tanken som räknas.

Stort tack jag älskar dig

2009-09-10 @ 17:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0