Let me know when "the final countdown" starts!

Ojoj, helgen gick undan, som vanligt. Jobbade lordagen mellan 9 och 1. Sen satt jag mig ner pa rummet, hann stada lite innan Erica sa lugnt vandrar in och stokar ner ;) Haha, nejda. Blev en svang till Giant for att inhandla lite groggvirke (ja mamma vi sager de), och sen hem for att borja lite smatt. Blev bjudna pa paj av Gunilla och sen korde vi pa ratt bra nere pa mitt rum, men vafan klockan vagrade ga. Till slut slog klockan 11 och jag ska nog erkanna att jag var ratt sa rund under fotterna... haha. Taxifan kom inte forens over en timme senare, vilket inte var jattebra for det hann slinka ner nagon drink till, hm. Iaf sa kom vi in pa Third och vakterna var riktigt trevliga denna kvall, undra varfor?
Dansade runt med en himla massa manniskor och hade en toppenkvall, som faktiskt slutade hemma hos mig for bade mig och Erica, trott eller ej. :)

Sondag vaknade vi upp vid 10, kakade lite frukost som bestod av kottbullar, potatismos och brunsas och sen fick vi brattom till hockeyn. UNDERBART ! Det ar fan ren lycka att sitta dar och titta pa NHL hockey da Rangers och Caps mots, undra om jag nagonsin skulle saga de om de inte var for Emil och Mias intresse?

Idag har det jobbats, ja en relativt vanliga mandag. Lackade sonder pa grannflickorna for de var taskiga mot Linnea, sa nu invantar jag mig en gigantisk ursakt fran de ! Fy !


Just nu borjar de bli jobbigt, det ar 7 veckor kvar, det ar inte jattelange, men anda tillrackligt.
Jag langtar hem som tusan, det ska jag erkanna. Men jag vill kunna njuta av tiden dessa veckor som ar kvar.
Det ar sa mycket som hander kanns de som, och det ar bra, jag har massor av underbara nedrakningar :)

- Christin kommer hit pa fredag ! KVALLETID ! + overraskningsdebut ;). 2 oktober
- Halloween, underbart trevligt att fa fira de tva ganger, alska USA i halloween tid <3. 31 oktober
- Ericas hejda party med hennes familj, haha. + overraskningsdebut nr 2. 5 november
- "mormor" kommer hit innan jag aker, de blir riktigt kul att fa traffa henne en gang till, minst. 13 november
- min hemfard 16 november
- kryssningen som kommer aga ! 4 december

Ja herre gud, de ar sa mycket, och just nu kanner jag mig valdigt ensam, vilket inte riktigt kanns sa bra. Det ar helt fel tid, men jag menar vart fan tog alla vagen? Christin du ska veta att sa fort du flyttade forandrades ALLT !




Kommentarer
Postat av: Christin

Du ska veta att även om ja har skaffat nya kompisar här och fått en bättre familj så är inget som förut.. ja gillade tiden "förut" mycker mer för då hade ja dig vid min sida.. dessa fyra månader här självklart har dom varit roliga och ja har upplevt mkt men ja vill uppleva dom med dig! På fredag när ja kommer ner så ska du få en sån mega kram plus en liten present :D Malin du betyder så mycket för mig och de kommer du alltid göra.. du har ändrat mig som person och ja är evig tacksam för det! Du kommer alltid vara min vän och ja kommer aldrig tillåta att förlora kontakten med dig! du är en pärla, älskar dig gumman ♥

2009-09-29 @ 05:21:44
URL: http://kickmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0