Olycka i USA :(

Blev ingen Bruce biljett, hade iof inte raknat med annat. De finns biljetter for runt 100 dollar, men de finns inga pengar till de nu, och ingen att ga med. Sa jag far lyssna vidare pa honom fran youtube :)

Dagen blev annorlunda. Frukost, forsenad med Thomas, hem med Linnea, och sen ga till skolbussen, plocka upp en glad Thomas och leka lite, Gunilla som var lag akte till doktorn dar aven jag motte upp henne for att hon ville dubbelkolla barnen. De akte pa en riktig kur, sen blev det hem och laga kottbullar med potatismos och brunsas :)

Slutade vid halv 6 och har sen dess inte gjort speciellt mycket. Kikat pa svenska idol, amerikanska "criminal minds" som valjer att sanda avsnitt fran? Jo McLean Virginia, perfekt. NU kan jag verkligen sova gott inatt, haha.
imorgon blir det jobb pa morgonen, sen forhoppningsvis hinner jag och Erica bort till Caps traning for lite fotografering och autografjakt, och efter det blir jakt efter nagot heeelt annat. :)


Bilder, nej inte idag. formodligen kommer de fler kul bilder imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0