Storyn fortsatter har...

Forst storyn om handen; Det gor ont, mycket ont. Och snart ar hela fingrarna bla/gron/svarta... Later otrevligt, ser otrevligt ut och kanns mycket otrevligt vill jag lova, sa ge mig lite karlek for fan!

Sen vidare till livet. :) Dagarna gar superbra med alla om och men, barnen ar snalla och lyssnar faktiskt mer an vanligt, tycker jag. Nasta veckan borjar skolan, och bada barnen gar in pa svenska skolan pa lordagar ocksa. :)
Kvallen spenderades med Sandra, Petra och Catrine pa Starbucks efter lite effektiv traning. :)
Tills imorgon har jag inga planer sa vi far se vad dagen bjuder pa helt enkelt.

Helgens planer ar lite roriga, men vi far se hur de blir. Nu ska jag lagga mig och sova tills klockan slar 3 da klockan ringer och sager att jag far ta en ny tablett om jag vill, min nuvarande basta kompis. <3

Kommentarer
Postat av: Carina

Ett helt skepp med kärlek! Känns det bättre nu? Du kan få en polkagrisklubba oxå om du e snäll...

2009-09-04 @ 14:43:06
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0