Kräftor i April?

Idag står regnat som spön i backen, och jag vill inget hellre än att vara någon annanstans, i ett varmt land med sol. Spanien? Bali? Eftersom jag nu längtar så mycket tillbaka till värmen ska jag idag börja packa min resväska.
En vecka innan det är dags är bra för att vara mig, som annars brukar börja alldeles för tidigt, haha.

Följer också denna förbannade aska som drar in över Sverige, men inte fan tror jag den ligger kvar så länge så vi blir berörda som ska till Spain lixom. Men, vem vet?! De kanske blir en jätte intressant resa, haha.

Nu ska jag gå upp på vinden och hämta min väska ! :)


Åh för den delen, ikväll ska vi i våran knäppa familj äta kräftor ! Haha, vi missade det förra året, men vem säger att man inte kan äta kräftor i April?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0