Rädda en tv med sitt knä?

Fredagen var riktigt mysig, kräftor och räkor med tillhörande champagne. :)
Madde kom förbi och livade upp stämningen ytterligare med tequila och drinkar. Baren bjöd på musik och vi hade supertrevligt. Taxi ner till Ullis med mor och far. En roande taxiresa som slutade på runt 100, right? Dans, drinkar, och många glada miner fick mig och Madde att vandra ner till Magget. Vi valsade in och träffade på en hel del kändisar?! Otroligt kul. När klockan närmade sig 3 var det dags att ge upp och vi fångade en taxi.
Väl hemma somnade jag riktigt gott, med värkande fötter, kall som bara den, men alldeles lycklig över att jag har så bra vänner som ställer upp när jag behöver. <3

Tack !


Kommentarer
Postat av: madde

typ bästa kvällen på otroligt länge må jag säga.

ytterst lyckat! :)

Puuuuusssss <3

2010-04-18 @ 21:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0