Redo för Magaluf?

Fredagsmys ! :)

Idag är det mycket på schemat, och fastän klockan bara är 11 tycker jag mig redan hunnit med en hel del faktiskt.

Dammsugit, tvättat badrummet, fixat min älskade stereo (och Patricia, jag fixade spotify det du),
Nu ska vi iväg för att handla lite, hämta smörgåstårta som vi i familjen + Erica ! Ska smaska på innan mina kära vänner dyker upp för att förgylla ännu en kväll tillsammans med mig. :)
Jag ska försöka mig på att uppdatera lite senare, kanske lite för sent då det kan bli riktigt roliga inlägg eller hur? ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

dålig uppdatering!!!!!! nu har jag väntat tre mornar med uppdatering och inget händer...hmmm

hoppas ni har det bra

kramar syster yster

2010-04-28 @ 11:14:37
Postat av: Mia

Hoho??

Hurra hurra hurra för världens bästa malin idag=)

kramisar

2010-04-29 @ 07:59:14
Postat av: Lisbeth

GRATTIS Malin!

Kram Lisbeth o Leif

(ps, inte säkert du behöver prova alla du skall lära dig göra..:D)

2010-04-29 @ 08:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0