Fröken upptagen anmäler sig

Oj så fort denna helgn flög förbi. Känns som att jag inte gjorde någonting men samtidigt hann med så mycket !

Fredagen firades i sensommar solen i smedby och sen även en tur till Oldan, mycket mysigt och jag tror bruden var nöjd med sin födelsedag? :)
Älskade Andreas plockade upp mig och jag somnade som ett litet barn i hans säng, lördagsmorgon kom och jag gjorde mig iordning (efter att ha insett jag glömt min bh hemma...)
Mia plockade upp mig och vi åkte för att duka och ställa iordning till Annas bröllop, donken lunch, dusch och sminkning innan jag drog med mig Madelene till slottet där vi hade en låååång kväll framför oss. Servering och baren var vårat ansvar, vilket vi klarade galant! Så runt 2 på natten hade vi packat bilen full med mat och tårtor (som blev över) och åkte vidare hem. Fötter värkte, huvudet var inte med, men pengarna hade vi iaf och många roliga minnen från kvällen, haha.
Söndagen flög likaså förbi, jag tog min välförtjänta pengar och åkte direkt iväg och spenderade de på ett nytt bord till lägenheten, mycket mycket fint. :)

Och nu är det redan måndag igen och jag tror denna vecka kommer gå minst lika fort, och vips så är det fredag igen.

(haha, usch vilket tråkigt inlägg, men jag orkar faktiskt inte bättre nu, jobbet kallar...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0