Jag gillar mitt jobb

Jag gillar mitt jobb, för här börjar vi inte förens 8 på morgonen, men ingen är här innan tidigaste 20 över.
Jag gillar mitt jobb, för här har jag en egen dator som fungerar utmärkt.
Jag gillar mitt jobb, för här säger chefen åt mig att jag har fullt upp men egentligen inte mycket alls att göra.
Jag gillar mitt jobb, för det är så nära och jag behöver inte gå upp lika tidigt som Andreas.
Jag gillar mitt jobb, för klockan 9 serveras det fika.

Men mest gillar jag mitt jobb för att det är mitt jobb. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, och vad jobbar du med då? :D

2010-08-16 @ 18:01:40
Postat av: Madde

bra :) KUL!

2010-08-16 @ 19:41:36
URL: http://rullstensgrus.blogg.se/
Postat av: adde

Låter bra de :)

om man endå hade de så bra att man jobbade inom väsby :) de hade vart nåt :-)

2010-08-17 @ 09:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0