Praktikdag 1

Idag börjar praktiken, och jag trivs redan som fisken i vattnet, usch vad det känns dumt att säga en sak till en människa och en annan till nästa.

Igår var vi på bröllopsmöte, det hela kommer att gå jättebra. Stressigt och säkert mycket att göra, men jag tror nog att vi ska klara av det, right Mad? Alla är så glada, och trevliga på bröllop, finklädda och bara där för att have a good time. Mycket mys ! Kameran åker med men vi får se hur mycket jag hinner fota... haha.

Imorgon fyller den andra Maddolene år! Smörgåstårta, bål och paket blir nog en bra kombo. Men som sagt lugnt då det är bröllop på lördag hela dagen. :)

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-19 @ 09:00:46
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0