Delade känslor

Jag är så upprörd att jag skakar. Berättade för Susann på jobbet om hemsidan, och det blev ännu läskigare att folk håller på sådär när vi pratade om det. ! Det finns bara två alternativ i mitt huvud; gör slut eller få det att funka, är det så fel?!

För min egen del är jag glad, jag lyckades vinna de där lustiga ljusen. :)
Och dessutom är helgen fylld med saker att göra, underbart enligt mig! ♥



Kan man verkligen ha tur i både spel och kärlek? eller kommer en av de ge vika snart...?

Kommentarer
Postat av: Millah

hej, har ej kvar ditt mail och företaget vill kontakta dig. Skriv din mail så ger jag den till dom =)

2010-12-05 @ 11:17:23
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Sofia Nordblom

hej! Vad bra att jag fått din adress! Jag har efterlyst den på bloggen, halsbandet skickas nästa vecka!

2010-12-05 @ 13:54:48
URL: http://bakfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0