Ett langt dygn

Borjade min resa vid 13.40 igar tisdag och sitter nu har klockan 17.55 i Thailand och har knappt sovit en blund, haha. De borjar bli flummigt och jag kanner mig seg. Men vad gor det? Jag ar ju Thailand ! WOHO.

Motte upp Kent pa flygplatsen, hittade en buss, och hittade hostlet. Blev lite nap och koll pa vad vi skulle gora, men jag tror inte vi kom nagonstans sa vi far kolla mera ikvall. :)
En promenad och sen nap igen, haha. En busstur till MBK ett jattestort kopcentrum dar det kanns som om vi spenderat hela dagen, utan shopping. Nar vi kom tillbaka till varan gata insag vi att all shopping fanns har, saa de blir nog kanske en dusch och sen lite strosa pa stan innan de for min del iaf blir en tidig kvall? Eller vem vet?

Nej nu far ce racka for idag, som sagt alldeles for trott och seg. Far se nar nasta uppdatering blir, men ni ska veta att jag har det bra ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0