Pa begaran

Cina har kommer en uppdatering. :)

Vi har lamnat o efter o bakom oss och vi har alla 4 lyckats ta dykarcet pa Koh Tao, anda nere pa 18 meter var vi, bor tillaggas att det var runt 28 grader varmt. :) I vattnet alltsa, haha.

Vi ar nu pa Koh Phangan och forbereder oss for full moon party som heter duga. :) Stranden ar underbar och varmen likasa ! Wohooo ! Jag njuter i fulla drag.

Mer orkar jag faktiskt inte skriva just nu, jag ska forsoka ta mig i kragen och skriva sa fort jag kommit bort till mamma och pappa i Phuket. Sa tills dess far ni halla ut. Och Cina lycka till med allt vad bebisen haller pa med, de borde vara dags snart? ;)

Kommentarer
Postat av: Cin

Låter underbart! Jag lever på det fram tills jag själv kan komma i en baddräktsak som inte går sönder av själva försöket.

Svullnaden, vanligt vid slutet av grav, gör att jag är extremt tacksam över att det är kallt där jag är, och inte varmt... Men det hindar mig inte från att drömma mig bort till dina ord ;-)

Bara några dagar kvar nu...

2010-02-28 @ 18:10:47
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: mia

snön fortsätter att ösa ner här men jag kommer snart jag med=). När åker du till mamma?

kramis

2010-03-01 @ 09:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0