Phiphi och Koh Samui

Hm, daliga uppdateringa, jag har helt enkelt inte tid eller ork att sitta vid datorn punkt slut !

Meeen, vi har det bra och det ar varmt och skont och jag trivs som fisken i vattnet, lite daliga stranmanniskor jag umgas med men jag har iaf hunnit fa lite farg pa benen. Imorrse blev det faktiskt en 40 minuter lang promenad pa stranden innan jag drog upp de andra, eller jaa efter ett tag.

Dagarna rinner forbi och vi ar nu pa koh Samui och har idag akt runt on pa moppar och killarna spelade lite ftobollsgolf innan de blev middag och sen blev det massage for mig och Andreas, underbart skont. De andra sitter och planerar sin utekvall som jag inte riktigt vet hur det kommer att sluta, allt jag vet ar att imorgon ska vi checka ut vid 11... haha.

Nej inga mer blir det idag, hoppas ni har det lika bra som jag, knappast. Mohahhaah !
So long suckers ! :) love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0