Mysdagar :)

De senaste dagarna har varit toppen och botten ! :)

Tisdagen bestod av skridskoåkning nere i ishallen, jag spontan följde med Mia och Sanna ner och efter ett tag dök även Andreas upp. Haha, de var så söta de där två "isvärmarna" ;) Efter det lite middag och sen underbar film med tillhörande mys. Nattliga samtal och lite sömn.
Igår var det röd dag och ledigt, så sovmorgon stod på schemat, ja jag vet jag har sovmorgon varje morgon, haha. Efter mycket om och men vad vi skulle göra blev det lite wii tävlande och allmänt mycket skratt, sen tog vi oss bort till Andreas syster där även hans mor var för lite buzz tävlande och middag. Första gången jag spelade och två vinster i rad, vet inte om de var nybörjartur eller skicklighet? Jag var iallafall nöjd. :)
Väl hemma igen kändes de inget bra och jag bytte istort sett om lite och åkte över till Andreas och sov där, tryggt. :) Stackarn försökte få mig intresserad av "The O.C" Haha, men njaa. Behövs nog mer än två avsnitt när jag inte sover, haha.
Imorrse när klockan ringde vid 6 var jag inte jättepigg men Andreas skulle till jobbet och jag pallrade mig hem, och slocknade 3 timmar till. Sen var det bara att ta itu med huset... SUCK
Diskmaskinen, tvätten, dammsuga, städa bort julen, och nu snart måste jag iväg och handla.

Såå, inge mer tid ska slösas bort här inte. En ny bloggdesign får jag ta itu med någon annan gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0