Blåljus

Dålig uppdatering av många anledningar. Mestadels för att jag faktiskt har haft något att göra, trott eller ej.
I onsdags jobbade jag med pappa och mamma och olyckan var framme, typiskt! Byggställningen dök upp runt hörnet och att pappa hade ramlat var ett faktum, ambulans med blåljus var snabbt på plats och kunde konstatera att det var hög tid att åka in till sjukan. Mamma följde efter med bilen medans jag fick ta itu med vad jag kunde här hemma. Efter många röntgenplåtar och en hel hög med läkare konstaterades att 5 revben var av, AJ! Både läkare och sjuksköterskor sa att det var högst ovanligt med så många. Han ligger kvar på sjukhuset för att kontrollera smärtan och mamma och pappas turkiet resa imorgon blev istället Tommy och Adams resa, vi hoppas såklart att han mår mycket bättre nästa lördag då vi åker ner tillsammans allihopa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0