Går det att ha för många?!

Igår ville jag läsa andras tanker idag vill jag kunna styra över de ! För mycket tänkande kan få dig knäpp och jag önskar vi lyssnat mer på våran mattelärare på gymnasiet när han valde några väl sagda ord: "Patricia tänk inte bara gör" Att man nu skulle veta vad han menar förstod vi såklart inte.


Idag har jag även en sån lägenhetsmani så det finns inte. Jag vill flytta, fixa dona, pilla med alla småsaker så att lägenheten blir precis som jag vill ha den, minst sagt underbar. Men jag tror mamma skulle bli galen om jag smet upp på vinden för att åter igen titta igenom alla mina flyttkartonger som bara väntar på att packas upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0