Över 2 veckor sedan sist...

Dålig uppdatering 2.0, verkligen !

Och jag har haft masssor att göra, not. Haha.
Mest har jag lallat runt och njutit av livet, och inte minst nu i helgen. Midsommar spenderades på Sigmaängen med underbart sällskap, brännboll, silllunch (och nubbe), krocket, kubb och alkohol. Underbar dag, kväll natt ! :)
Lördagen var segdag numero uno, men som till slut ordnade upp sig rejält. Jag, Jocke, Madde bestämde oss för att pimpla lite vin och spela kubb, Jens bidrog med en vinst till killarnas lag. Kvällen slutade inte förens långt in på småtimmarna då vi alla tre delade säng, mysfaktorn på max. (dock inte för mig då min pojkvän övergav mig för en helg på Åland med grabbarna, meen man tager vad man haver ;))
Söndagen vaknade vi svettiga och äckliga, men ack lika glada. Några telefonsamtal fram och tillbaka resulterade i en tripp till Bro där vi slappade, bjöd in oss själva på middag, åt godis och njöt av livet !

Egentligen var det allt jag skulle skriva, men känner att jag borde skriva något mer, något jag glömt?! Hmm. 
Kan inte komma på vad det var, men dyker det upp i mitt lilla huvud så skriver jag det senare.  

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad hände med kärleksbloggen? :):)

2010-06-29 @ 14:08:37
URL: http://rullstensgrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0