En vecka har gått...

Helv*te så fort denna veckan gick, vart tar all min tid vägen?

Så vi har redan varit hemma en vecka från Magaluf, jag vill inget hellre än att åka tillbaka och bara hitta ett jobb och spendera lediga dagar på stranden och beachklubben!
Men det ser mörkt ut för mig och mina planer... :(
Här hemma försöker jag för fullt att leta ett jobb, men blir mer tokig än klok. Denna förbannade arbetsförmedling!
Ingen ersättning har jag rätt till, och de jobb jag måste söka kommer vara runt om i hela Sverige, vilket innebär att om jag godkänner att vara med så kan det bli tal om flytt?! MEN NEJ TACK !
Imorgon är det basmöte och jag funderar skarp på att helt enkelt skita i det och söka jobb på egen hand, det verkar gå så mycket bättre själv. Ingen bra dag alls för mig.

För att övergå från det tråkiga till väldigt mycket trevliga saker ! :)
Min älskade Andreas gör livet mycket bättre, igår var en supermysig söndag med allt från äggfrukost, bubbelbad och (Sandra läs noga nu.!) taco dipp med grönsaker. MYS på högsta nivå.

Solen lyser, inte lika varmt men det är behagligt ändå. Ska försöka mig ut på en promenad lite senare. Nu blir det en sväng med mamma, alltid något som händer iaf.

Kommentarer
Postat av: miss brownie

Mitt sunshine, fan va ja saknar dig! inget är sig likt å de känns som allt som va och hände i usa bara är en dröm... du å jag MÅSTE träffas och de är snarast :D tacka nej till jobb eller va fan som helst bara du å ja i några dagar så vi kan ha världens kvalitetstid :D älskar dig (L)

2010-05-24 @ 12:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0