Måndagsbio ! :)

Igår var det måndagsbio med min underbara vän Madelene. Filmen var "Prince of Persia", inte mycket förväntningar utan jag ville mest se en action film. Sagt och gjort. Runt 12 stycken andra bjöd jag in på våran myskväll med popcorn och läsk (INTE bra för min diet...)
Filmen var iaf helt underbar, lagom action, kärlek (fast inte förens efter nästan 2 timmar.. SUCK) och väldigt informationsfull film. Vi fick bla veta att strutsar är självmordsbenägna, så mitt uppdrag idag har varit att kolla upp om de är det, jag har faktiskt inte fått något riktigt svar på den frågan, ännu...
Väl hemma igen, var det kisspaus innan jag tog bilen och åkte till min Andreasskrutt. :) Där det blev mer måndagsbio, "Sommaren med Göran", även den väldigt roande. Tack hjärtat <3

Med detta inlägg vill jag säga att gårdagen var toppen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0